Jedním z hlavních témat diskuse byla umělá inteligence a její dopad na podnikání. Alexandra Tomášková, Chief Commercial Officer společnosti Capexus, vyzdvihla její přínos: „Používáme AI do akviziční fáze – když pro klienta děláme koncept, tak se to dá použít moc hezky. Ale pokud je potřeba se pod to podepsat, že to je fakticky správně, tak na to AI ještě není připravená.“ Podle Olgy Kaizar, associate partnerky ve společnosti PwC Legal Czech Republic, je AI v současnosti dobrým pomocníkem při rešerši, ale je nutné kontrolovat její výstupy. Aktivní vystupující se shodly na tom, že „…když se pod to máme podepsat, musíme to zkontrolovat.“
Dalším tématem bylo ESG, velmi silný trend, který ovlivnil nejen sektor B2B. Udržitelnost se dostává do byznysu už přes deset let, v současnosti to urychlila Pařížská dohoda a iniciativy Evropské unie. Podle Alexandry Tomáškové se světová udržitelnost stala klíčovým trendem v B2B sektoru: „České firmy typicky berou ESG hodnoty jako něco, co v sobě nemají zabudované, ale musí to dělat, protože to dělají všichni. V realitním sektoru je ESG něco absolutně disruptivního, protože to ovlivňuje třeba hodnotu vašeho portfolia. A ve chvíli, kdy tam máte ty peníze, které padají nebo rostou, tak v té chvíli je to absolutně kritické téma pro ten B2B sektor.“