Pro účely výstavby budov s hybridní dřevěnou konstrukcí se v mateřské centrále firmy vytvořil speciální tým, který vede Bernhard Egert. „Výroba betonu a oceli, používaných jako tradičních materiálů ve stavebnictví, způsobuje zhruba 6 % globálních emisí oxidu uhličitého, tedy totéž, co dohromady generuje globální letecká, lodní a železniční doprava. Pokud nahradíme alespoň část z nich dřevem, uhlíkovou stopu stavebních konstrukcí významně snížíme,“ říká B. Egert. Každý svůj další projekt proto UBM vždy hodlá podrobit analýze, zda jej lze postavit s využitím hybridní dřevěné konstrukce.
Dřevo navíc přináší řadu ekonomických výhod: výstavba z lehkých prefabrikovaných dřevěných modulů minimalizuje dopravu, zkracuje dobu realizace a snižuje náklady spojené s pracemi přímo na staveništi. Dřevo je tak plně konkurenceschopné jiným stavebním materiálům i z ekonomického hlediska.