Společnost Realpad, zabývající se vývojem a poskytováním digitálních řešení pro rezidenční developery, sbírá po úspěšném vstupu na český trh i úspěchy v zahraničí. Úspěchy zaznamenává ve Slovinsku, Rumunsku, Bulharsku, pobaltských státech a na Ukrajině, kde od začátku roku 2020 navzdory nepříznivé situaci okolo pandemie získala deset nových klientů. Cílem společnosti je stát se do tří let lídrem tohoto odvětví v celé oblasti střední a východní Evropy.
Společnost Realpad je v České republice i na Slovensku lídrem na trhu softwarových řešení pro rezidenční developery. Její digitální řešení pro efektivnější řízení prodeje a poprodejní péči využívají na zdejším trhu renomovaní developeři jako Sekyra Group, Metrostav Development nebo Penta Real Estate. „Naše ambice jsou výrazně vyšší a do tří let se chceme stát nejvyhledávanějším poskytovatelem tohoto softwaru v celé střední a východní Evropě,“ přibližuje plány firmy její obchodní ředitel Roman Ptáček a dodává, že zahraniční expanze tímto směrem je v plném proudu. „Nové zákazníky získáváme především na východ od českých hranic, nejvíce klientů máme v tuto chvíli v Pobaltí,“ pokračuje R. Ptáček.
Pandemie jako katalyzátor digitalizace
Zatímco pro většinu mezinárodního obchodu je stávající koronavirová pandemie překážkou, v nákupu digitálních řešení je naopak urychlením. “Pozorujeme, že zákazníci z Litvy nebo Estonska jsou ochotni s námi uzavřít spolupráci na základě dvou konferenčních hovorů, což bylo ještě minulý rok zcela nepředstavitelné,” poukazuje R. Ptáček na změnu v chování developerů.
Také pro rychle rostoucí technologický startup platí, že spokojený zákazník je nejlepší reklama. A právě spokojení zákazníci z řad tuzemských rezidenčních developerů jsou dalším pilířem mezinárodní expanze Realpadu. „Máme několik klientů z řad mezinárodních developerů, kteří nás využívají na více trzích. To je výborná reference, která nám v těchto destinacích otevírá dveře k novému byznysu,“ vysvětluje Roman Ptáček jeden z principů, na kterém rozvoj obchodních aktivit v zahraničí funguje. „Na začátku jsme produkty společnosti Realpad využívali pouze na českém trhu, ale v posledních době se osvědčily také našim sesterským společnostem, naše nemovitostní portfolio tak efektivněji spravujeme také v dalších pěti zemích,“ říká Elena Pisotchi, obchodní a marketingová ředitelka společnosti AFI Europe.
Společnost Realpad je technologický partner evropských developerů, investičních skupin a specialistů na správu nemovitostí. Od založení v roce 2012 se její tým specializuje na vývoj propracovaných a uživatelsky přívětivých digitálních produktů, které klientům pomáhají automatizovat procesy, prohloubit vztah se zákazníky a v neposlední řadě hladce a efektivně prodat či pronajmout nemovitosti. Ze svého pražského sídla si dosud firma Realpad našla cestu k více než 60 klientům v 11 evropských zemích. Společnost řídí její zakladatel Marián Škvarek. Více informací naleznete na stránkách www.realpadsoftware.com.
(Placený materiál)