Jaké jsou výhody Naviga oproti Excelu nebo účetnictví? Stejně jako do Excelu nebo účetního systému, i do Naviga musíte zapisovat některé údaje. V Navigu z nich ale vytěžíte podstatně víc informací. A navíc – zadávání dat neleží jen na jednom člověku. Navigo má totiž v sobě naprogramovanou řadu neviditelných operací, které vám poskytují automaticky řadu důležitých výstupů. Díky tomu máte kontrolu nad zakázkami od jejich prvotního naplánování až po předání práce klientovi.
Vycházíme s rozpočtem?
Z dat, které v průběhu realizace zakázky do Naviga zadáváte, vám Navigo začne ukazovat řadu důležitých informací ohledně financí. Stačí, když budete zapisovat náklady na subdodávky a zaměstnanci budou vykazovat práci. Uvidíte, zda vycházíte s rozpočtem, a pokud se dostáváte mimo plán, bude vás Navigo včas varovat, že náklady na zaměstnance a subdodávky jsou příliš vysoké. Vy pak můžete zakročit ještě ve chvíli, kdy se dá zakázka optimalizovat.
Vychází nám časový harmonogram?
Uhlídat termíny a smluvní data zakázek bývá velice náročné, zvlášť když firma pracuje na několika projektech současně. Navigo poskytuje nástroje k tomu, aby se dařilo časový harmonogram a jeho termíny dodržet, ale také, aby bylo možné jednoduše přeplánovat zakázku ve chvíli, kdy dochází ke změnám.