Navigo3: Oborový informační systém na řízení zakázek

Potřebujete mít přehled o svých zakázkách? Jejich stav můžete sledovat v účetnictví, Excelu nebo můžete využít firemní informační systém Navigo3.

Jaké jsou výhody Naviga oproti Excelu nebo účetnictví? Stejně jako do Excelu nebo účetního systému, i do Naviga musíte zapisovat některé údaje. V Navigu z nich ale vytěžíte podstatně víc informací. A navíc – zadávání dat neleží jen na jednom člověku. Navigo má totiž v sobě naprogramovanou řadu neviditelných operací, které vám poskytují automaticky řadu důležitých výstupů. Díky tomu máte kontrolu nad zakázkami od jejich prvotního naplánování až po předání práce klientovi.

Vycházíme s rozpočtem?

Z dat, které v průběhu realizace zakázky do Naviga zadáváte, vám Navigo začne ukazovat řadu důležitých informací ohledně financí. Stačí, když budete zapisovat náklady na subdodávky a zaměstnanci budou vykazovat práci. Uvidíte, zda vycházíte s rozpočtem, a pokud se dostáváte mimo plán, bude vás Navigo včas varovat, že náklady na zaměstnance a subdodávky jsou příliš vysoké. Vy pak můžete zakročit ještě ve chvíli, kdy se dá zakázka optimalizovat.

Vychází nám časový harmonogram?

Uhlídat termíny a smluvní data zakázek bývá velice náročné, zvlášť když firma pracuje na několika projektech současně. Navigo poskytuje nástroje k tomu, aby se dařilo časový harmonogram a jeho termíny dodržet, ale také, aby bylo možné jednoduše přeplánovat zakázku ve chvíli, kdy dochází ke změnám.

Zdroj: Navigo3

Hodnocení dodavatelů?

Každý podnikatel ví, že hodnocení subdodavatelů je jedním ze základních předpokladů pro úspěšné dokončení zakázek. Zvláště u velkého počtu firem bývá evidence a hodnocení dodavatelů náročné a komplikované. Navigo umožňuje vést je přehledně a lze v něm vyfiltrovat dodavatele podle mnoha detailních parametrů.

Specifika oboru?

Zakázky v architektuře a ve stavební projekci mají oproti jiným oborům svá specifika – patří sem například plánování na základě stupňů projektové dokumentace nebo dlouhé termíny uhrazení odvedené práce. Navigo se všemi těmito specifiky umí pracovat, jeho konzultanti jsou lidé se vzděláním na stavebních fakultách, kteří se dlouhodobě vzdělávají nejen v řízení zakázek, ale sledují také nové trendy ve vašem oboru.

Bojujeme s pořádkem?

Taky se vám stává, že jen obtížně hledáte poslední verze nejrůznějších dokumentů a smluv? Neustále dohledáváte informace o zakázkách a pomalu se v tom ztrácíte? Navigo3 udělá jednou provždy pořádek ve firmě, v informacích i dokumentech.

Potřebujete optimalizovat a zjednodušit řízení svých zakázek? Naši odborní konzultanti s vámi celým procesem projdou a poradí tipy a triky, nebo vám ukážou, jak obdobné problémy řeší v jiných firmách.

Chcete vědět víc?
Kontaktujte nás na telefonu +420 603 853 531 nebo emailu: obchod@navigo3.com

www.navigo3.com

Exkluzivní partner

Hlavní partneři

Partneři