Společnost zařadila původně „čtyřhvězdičkový“ hotel o hvězdičku níže, tedy do tříhvězdičkové kategorie. „Hotel Vladimir má v regionu poměrně dlouhou tradici a Ústečané ho znají, chceme proto zachovat jméno hotelu i značku. Rozhodli jsme se ale nabízet jeho služby v žádané kategorii komfortního tříhvězdičkového ubytování, které je kvalitní, přesto cenově dostupné,“ říká ředitel obou hotelů, Vít Kotě. K tomu dodává, že spolu s nabídkou čtyřhvězdičkového Clarionu společnost dnes oslovuje široké spektrum zákazníků a do letošní kongresové sezony vstupuje s kapacitou více než tisíc míst.
Komplexní nabídka
Právě synergie hotelových služeb a výhodná poloha hotelů je do budoucna perspektivním předpokladem pro úspěšný provoz obou hotelů v ekonomicky složitém prostředí Ústeckého kraje. „Věřím, že s rozšiřující se nabídkou kvalitních služeb bude mít stále větší množství návštěvníků z Čech i ze zahraničí možnost poznat pořád poměrně opomíjené krásy Českého středohoří. Oba hotely jsou ideální základnou k jejich objevování,“ předvídá Vít Kotě. Hotel Vladimir byl dokončen roku 1986 podle projektu architektů Rudolfa Bergra a Zdeňka Havlíka a v současné době nabízí ubytování v 86 pokojích včetně dvou plně bezbariérových pokojů a apartmá s kuchyňským koutem. Disponuje zázemím 6 multifunkčních sálů s kapacitou více než 530 konferenčních míst.
Skupina CPI Hotels provozuje celkem 29 hotelů v Čechách, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Rusku a s úhrnnou kapacitou 8 400 lůžek a 11 300 konferenčních míst je největší hotelovou skupinou v České republice.
Mezi nejznámější značky skupiny patří především síť fullservisových hotelů Clarion Hotels, kolekce hotelů Mamaison Hotels & Residences, lázeňské hotely Spa & Kur Hotels, původní značka tříhvězdičkových hotelů Fortuna Hotels nebo pětihvězdičkový Buddha-Bar Hotel Prague z Buddha-Bar Collection.
SF/pb